Followers

Wednesday, November 3, 2010

HanYa TinGGal KeNAngaN

(nama si dia)…. sesungguhnya syg mencintai abg… Abg hadir dalam hidup syg membawa seribu satu berubah. Abg sinari hari-hari syg dengan gelak tawa abg... Syg senang di sisi abg… Syg bahagia dengan abg.  Abg tahu tak betapa indahnya setiap saat yang syg lalui bila bersama abg??  Tidak dapat syg ucapkan apa yang tersirat di hati pada kala itu. Semuanya syg lihat berwarna-warni ceria sekali.  Syg masih tetap ada di sisi abg.

Abg… abg tahu tak abg merupakan lelaki pertama yang lafazkan rasa di jiwa yang terpendam ini? Dan abg juga merupakan lelaki pertama yang syg ceritakan pada keluarga syg.  Mereka tahu pasal abg. Syg hanya ingin disayangi oleh insan seperti abg.  Abg, syg amat menyanyangi abg. Syg akan simpan rasa itu dalam dihati syg.

 Di dalam hati syg kan abg, ada satu sudut yang jauh yang tersedia hanya untuk abg. Istimewa buat abg yang bernama kasih.  Abg berjanjilah,  jangan lukai syg. Hati syg ini hati yang rapuh.  Sudah berkali ia jatuh dan bercalar. Abg janganlah biarkan ia jatuh lagi dan terus hancur berkecai hingga tidak boleh dipatri lagi.  
Abg terima kasih untuk segalanya.  Bersama abg, syg telah mengenal erti hidup dan erti cinta.  Bukan semuanya indah.  Percayalah sesungguhnya perasaan ini kukuh buatmu yang bernama (si dia)…  syg mendoakan abg menemui kebahagiaan di dunia dan di akhirat kelak sayangku.. Moga diri mu akan dilimpahkan dengan rezeki dan rahmat dari ALLAH S.W.T.  Insyaallah..



YANG IKHLAS DARI DIRI KU,
INSAN YANG TIDAK PERNAH PUTUS MENCINTAIMU KERNA SESUNGGUHNYA CINTA YANG HADIR DI KAMAR HATIKU ADALAH CINTA YANG SUCI….  CINTA MERUPAKAN SUATU PERASAAN YANG HALUS… PERASAAN YANG TIDAK BOLEH DIJUAL BELI DENGAN WANG RINGGIT ATAUPUN HARTA..  CINTA KU CINTA YANG KEKAL ABADI.

SEMOGA HUBUNGAN KITA AKAN KEKAL SELAMANYA DENGAN IKATAN YANG SAH…
JADILAH SEORANG INSAN YANG MENGHARGAI DAN MENCINTAI SYG SEPERTIMANA SYG MENCINTAI DIRI ABG DAN JUGA SEORANG INSAN YANG PATUH PADA PERINTAH  ALLAH…

SEMOGA ALLAH  MENGURNIAKAN ANAK-ANAK YANG SOLEH DAN SOLEHAH UNTUK MENURUT SEGALA AJARAN IBU DAN BAPANYA, DAPAT MENJAGA KITA DI HARI TUA NANTI DAN JUGA DAPAT MENGHADIAHKAN KITA SEPOTONG AYAT SUCI PADA HARI-HARI KAMI DI ALAM BARZAKH KELAK.

SEMOGA KITA AKAN MENJADI ANAK YANG TAAT, ISTERI DAN SUAMI SETIA,  UMMI DAN WALID YANG BERGUNA PADA ANAK-ANAK KITA DI MASA HADAPAN DAN TIDAK LUPA JUGA MENJADI HAMBA YANG TAAT KEPADA ALLAH S.W.T…



p/s : sbnrnye nie surat @ kata2 luahan yg imah nk bg kt dy... tp, jodoh imah ngn dy xpjg... masih tsimpan lg bnda nie dlm my document lappy imah.... :-(

4 comments:

emieysandra said...

don't sedih2 yer..
pasti ade yg terbaik buat kamu!
~_^

ruby bieha said...

jangan sedih2 lagi k

SI COMEL CERIA said...

hhuhuhu.. skang sy x sedih lg la.. coz sy ada kamu semua...

ucu rose said...

i love u...huhuhuhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...